Dlaczego my?

Doświadczenie

Progreso świętujex w tym roku 17 urodziny! Obrazowo - jesteśmy dinozaurami jeżeli chodzi o hosting. To własnie dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasze rozwiązania po prostu działają, są bezpieczne i pozwolą Ci spać spokojnie. Z naszych rozwiązań skorzystali m.in.:




Autorskie oprogramowanie

Doświadczenie nie przeszkadza tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Taki jest nasz panel - Extranet. Jedno miejsce dla absolutnej kontroli nad Twoim serwerem, domenami, odwiedzającymi Twoją stronę, pocztą, bazami danych, kopiami zapasowymi i fakturami. To tylko kilka pozycji z długiej listy funkcji, którą oferuje nasz Extranet.


Pewna i wydajna infrastruktura

Niezależne, wielokrotne łącza do sieci Internet, sprzęt czołowych producentów elementów sieciowych i serwerów - IBM, Cisco. Wszystko to zlokalizowane w Centrum Danych najlepszego polskiego operatora w najnowocześniejszym budynku na Śląsku. Chcesz wiedzieć więcej? Wszystko wyjaśniliśmy na kolejnej stronie.


Bezpieczeństwo

Decydując się na naszą firmę wybierasz pewnego i stabilnego partnera, który nieprzerwanie działa od 1999 r. na rynku. Twoje dane są bezpieczne - dbamy o jakość sprzętu i aktualność kopii zapasowych. Masz dostęp do bezpiecznych protokołów komunikacji z serwerem (SSL, SFTP, SSH). Filtrujemy dla Ciebie niechcianą pocztę (ANTYSPAM) i wirusy.


Wygoda

Chcemy, żebyś z przyjemnością korzystał z naszych usług, dlatego zadbaliśmy o szereg ułatwień dla Ciebie. Za swój serwer i domenę zapłacisz nie ruszając się z domu - akceptujemy karty płatnicze, wspieramy płatności on-line z większości internetowych banków (via PayU). Dla Twojej wygody, 24h na dobę działa infolinia 0801 022 133. Nie musisz czekać na aktywację swojego konta - proces rejestracji jest prosty, a serwer jest gotowy do pracy w kilka sekund po złożeniu zamówienia. Dajemy Ci również dostęp do linii poleceń serwera, żeby uczynić Twoją pracę jeszcze bardziej efektywną, a swoją pocztę możesz zintegrować z Google Mail jednym kliknięciem!


Pomoc

Na każdym kroku służymy Ci pomocą. Do Twojej dyspozycji jest wygodna pomoc techniczna z poziomu extranetu (unikalny system zgłoszeń, czas reakcji i pełne archiwum kontaktów z nami), wyczerpująca dokumentacja, stacjonarne i komórkowe telefony oraz poczta elektroniczna. Podczas pracy z serwerem będą Ci towarzyszyć porady i rozwiązania w przyjaznej formie.


Polityka Cenowa

Prościej się nie da: mamy dobre promocje - sprawdź! Na próżno szukać u nas "haczyków", bo ich nie ma. Oferta jest jasna i czytelna. Najlepiej jest u nas stałym Klientom. Jak bardzo? Zobacz sam.

© 1999-2017 Progreso
Dołącz do nas na
facebook