Czy poczta jest obsługiwana również w subdomenach mojej domeny?

Nie. Poczta działa tylko w domenach głównych, nie działa w subdomenach tych domen. Nie da się tego zmienić. Jest to m.in. zabezpieczenie przed możliwą większa liczbą otrzymywanego spamu. Użytkownik który wyśle wiadomość na adres np.: login@subdomena.mojadomena.pl, otrzyma zwrot z adnotacją o nieistniejącym adresie e-mail.

Inne w tym dziale:

Jak założyć konto pocztowe w swojej domenie?

Nie mogę wysłać poczty, pojawia się błąd serwera 553, co jest tego przyczyną?

Czy da się rozdzielić konta pocztowe biuro@domena1 oraz biuro@domena2?

Czy serwer wspiera protokół IMAP, czy tylko POP3?

Czy można włączyć uwierzytelnianie (autoryzację) SMTP?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty wychodzącej SMTP?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty przychodzącej POP3?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty przychodzącej IMAP?

© 1999-2017 Progreso
Dołącz do nas na
facebook