Nie mogę wysłać poczty, pojawia się błąd serwera 553, co jest tego przyczyną?

Na serwerach Progreso działają dwa rodzaje mechanizmów autoryzacji dostępu do serwera poczty wychodzącej (SMTP) - uwierzytelnianie oraz tzw. POP3 BEFORE SMTP. Oznacza to że aby móc wysłać pocztę przez serwer SMTP, musisz albo włączyć uwierzytelnianie (metoda: normalne hasło) lub najpierw zalogować się (czyli dokonać próby pobrania wiadomości) na serwerze POP3. Po pomyślnym sprawdzeniu poczty adres IP Twojego komputera zostanie zapisany w bazie adresów IP które są dopuszczane do wysyłki poczty. Jeżeli przy próbie wysyłki wiadomości otrzymujesz błąd serwera numer 553 (mimo poprawnego zalogowania się wcześniej na serwerze POP3) - prawdopodobnie Twój dostawca Internetu używa zaawansowanego routingu ruchu w wyniku czego Twój źródłowy adres IP jest inny dla połączeń z POP3 i z SMTP. W takim wypadku po prostu włącz uwierzytelnianie SMTP!

Inne w tym dziale:

Jak założyć konto pocztowe w swojej domenie?

Czy da się rozdzielić konta pocztowe biuro@domena1 oraz biuro@domena2?

Czy serwer wspiera protokół IMAP, czy tylko POP3?

Czy można włączyć uwierzytelnianie (autoryzację) SMTP?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty wychodzącej SMTP?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty przychodzącej POP3?

Czy dostępne jest połączenie szyfrowane (SSL) dla poczty przychodzącej IMAP?

Czy poczta jest obsługiwana również w subdomenach mojej domeny?

© 1999-2017 Progreso
Dołącz do nas na
facebook