Przeniesienie / synchronizacja zawartości kont pocztowych wymaga niestety dostępu do skrzynek. Hasła na serwerach zawsze przechowywane są w formie zakodowanej i nie da się ich odszyfrować. Dlatego przy przenosinach poczty mamy trzy opcje. 1. Podczas migracji zmieniamy hasła do wszystkich kont pocztowych, po migracji ustawisz skrzynkom nowe hasła w Extranecie. 2. Generujemy wszystkim skrzynkom nowe hasła i przesyłamy Ci je na 3 dni przed wykonaniem migracji (hasła zostaną zmienione dopiero przy migracji!). 3. Dostajemy od Ciebie listę kont wraz z obecnymi hasłami.
Preferowana opcja przenosin skrzynek pocztowych: *
Abyśmy mogli przedstawić ofertę migracji, potrzebujemy danych dostępowych do aktualnego panelu zarządzania hostingiem i domenami. Dane te zostaną użyte do wstępnego oszacowania kosztów migracji oraz ewentualnego wykonania migracji i zostaną automatycznie usunięte po 7 dniach od wysłania ankiety lub po 24h od wykonania migracji.
Jeżeli domeny utrzymywane są u innego providera, podaj dane logowania do panelu zarządzania nimi (URL do panelu, login oraz hasło) abyśmy mogli dokonać zmiany delegacji po dokonaniu migracji: